تیتر امروز

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.

الیاس حضرتی: با تصویب CFT بهانه را از دست دشمنان گرفتیم

الیاس حضرتی در خصوص اینکه آیا تصویب لایحه CFT بر قیمت دلار تاثیر دارد؟ گفت: هر چقدر که مراودات بانکی ما با دنیا روان شود قطعا در مناسبات داخلی چه در حفظ ارزش و اعتبار پول ملی مان و چه در مناسبات با سایر ارزها تاثیر می‌گذارد.

کد خبر: ۱۱۶۷۹
۱۱:۲۹ - ۱۶ مهر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - الیاس حضرتی نماینده تهران در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» درباره تاثیر تصویب لایحه CFT در اقتصاد کشور، گفت: تصویب این لایحه تاثیر مثبتی بر اقتصاد خواهد داشت و تمامی فعالان اقتصادی نسبت به تصویب این لایحه قطعا واکنش مثبت نشان می‌دهند.
 
او در خصوص اینکه آیا تصویب لایحه CFT  بر قیمت دلار تاثیر دارد؟ تاکید کرد: هر چقدر که مراودات بانکی ما با دنیا روان شود قطعا در مناسبات داخلی چه در حفظ ارزش و اعتبار پول ملی‌مان و چه در مناسبات با سایر ارزها تاثیر می‌گذارد.
 
این نماینده مجلس ادامه داد: با توجه به شروطی که در لایحه CFT گذاشتیم و تحفظ‌هایی که اعلام کردیم این شروط هم منافع ملی ما را تامین می‌کند و هم بهانه به دست دشمنان نمی‌دهد.
 
حضرتی تاکید کرد: امکان دارد که در موارد دیگر شاهد کارشکنی‌های دیگری باشیم اما در این مورد بهانه را از دست آنها گرفتیم.
منبع: اعتماد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی